1.Int. Ford Puma Treffen Reundorf 2011

Tak trošku jízda do neznáma. Tenhle sraz byl novinkou mezi německými Puma srazy, takže jsem neměl úplnou představu, jak to tam bude vypadat. Plánovaná účast kolem 20 aut, mě dávala lehce pocit strachu, zda místo konání najdeme, ale na druhou stranu jsem si říkal, že když jede Alex z Rakouska a Pumamartin z Holandska, tak to snad nebude takový propadák.

Ti nejotrlejší na sraz přijeli již v pátek večer, já se Zdendou z pracovních důvodů vyrážel až 6hodin ráno v sobotu s tím, že se budeme ještě ten večer vracet. Ráno se podívám z okna domova. Místo typického letního počasí chčije jako z konve. Paráda, auto naleštěné a vykoupané. To jsem se s tím dělal opět zbytečně.

Samotná cesta trvala asi 4 hodiny. Ubíhala poměrně rychle, ostatně jede se téměř pořád po dálnici. Až posledních cca 10km se jede po udržovaných okreskách. Sraz připravili majitelé rodinné firmy Autolakier Wicht. Takže jsem sledoval reklamní nápisy, kde by to mohlo asi být. Obavy byly zcela zbytečné. Krom velkých nápisů Puma sraz. Po té co jsem zaparkoval na přilehlém parkovišti, s tím že si to tam nejdříve projdu pěšky, abych k někomu nevjel do zahrady, mě navedl jeden z rodinného klanu na správné místo. Sraz se totiž konal na zahradě za servisem. Projeli jsme „uličkou hanby“ jak šlo nazvat asi 10 vyskládaných vraků Pum. Hm, tady to vypadá jak u Eltona na zahradě. Dále v zahradě se již nacházel skutečný Ford Puma sraz. 

 


 

Po jedenácté hodině byla naplánována okružní jízda po Francském-švícarsku, jak se tomu to kraji, kde leží Reundorf říká. Přiznám se, že nejsem zrovna fanoušek spanilých jízd, takže jsem jel spíše, abych tam netrhal partu. Ti co přijeli včas, tak dostali od pořadatele vytištěnou mapu, kudy povede cesta. Očekával jsem od toho, že se udělá společná fotka na zajímavém místě, např. před nějakým hradem. Skutečně i nějaká místa byla vyznačena, ale díky skluzu ze ztrát a nálezů po cestě, se v podstatě vždy jen někde zastavilo a hned zase jelo. Pro představu, průměrná rychlost byla 80km/h, což se spanilými jízdami u nás nedá srovnat. Myslím si, že kdyby pro příště zkrátili spanilou jízdu, že by to bylo spíše ku prospěchu věci, protože plán s focením se povedl uskutečnit pouze u prvního místa. 


Po návratu do hlavního místa konání srazu byla v plánu nějaká ta svačinka, zakousnutí. V hlavním stanu byly pro nás připraveny zákusky, kafe, čaj a podobné. Se svolením jsme jim se Zdendou a Pumamartinem prolezli dílnu, protože si Zdenda všimnul Focusu RS500 a to tam rozhodně nebylo nejzajímavější auto. Na heveru tam totiž měli originál Shelby Cobra. Pozná se to podle hliníkové kastle. Po česko německém mači ve stolním fotbálku jsme již zbytek dne prokecali s ostatními o autech, plánovaných i proběhlých srazech.

Připravený slalom se nakonec nekonal, protože se přihlásil pouze jeden účastník. Škoda, ukecal bych je, aby mě svezli v nějakém speciálu.

Po příslibu, že se do Reundorfu příští rok opět vrátíme jsme se rozloučili a vyrazili zpět na cestu k domovu.

http://janhavlat.rajce.idnes.cz/1._Int._Ford_Puma_Treffen_Reundorf_D_18.-19.6.2011/