Gotthard Pass 2022

Moje lepší já si na rodinné dovolené v italském Terstu vysnilo výlet na lodi převeliké. Vybrala si několik dní plavby. Její vysněná loď kotví za devatero horami a devatero řekami v přístavu Savona ležícím na Ligurském pobřeží Itálie. I zotročených maurů a pitiva s krmivem na zacpání sytosti bylo na ní dosti.
 
Na mě bylo naplánovat cestu tam i zpět. Abych to neměl úplně jednoduché, musel přesun do místa a času nalodění trvat pouze 48hodin kvůli antigenním testům. Při cestě zpět domů času nebylo více, protože nás očekávali dlouho naplánovaní lékaři.
Moje lepší já si na rodinné dovolené v italském Terstu vysnilo výlet na lodi převeliké. Vybrala si několik dní plavby. Její vysněná loď kotví za devatero horami a devatero řekami v přístavu Savona ležícím na Ligurském pobřeží Itálie. I zotročených maurů a pitiva s krmivem na zacpání sytosti bylo na ní dosti.
 
Na mě bylo naplánovat cestu tam i zpět. Abych to neměl úplně jednoduché, musel přesun do místa a času nalodění trvat pouze 48 hodin kvůli antigenním testům. Při cestě zpět domů času nebylo více, protože nás očekávali dlouho naplánovaní lékaři.
 
 
PARTNEŘI FORD PUMA CUPU
 
Chtěl bych poděkovat partnerům, kteří drží přízeň s námi a podporují nás věcnými dary.umou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...