Himmelfahrtstreffen 2008 in Magdeburg

Poprvé jsem se s Pumou zúčastnil nějakého srazu v zahraničí (Německu). Po původních plánech, kdy jsme s kamarádem měli jet na několik dní (vzali za své moji chřipkou a jeho prácí). Jsme v sobotu v 6 ráno vyrazili směr Magdeburg. Na navigaci jsme si nastavili GPS souřadnice a doufali jsme, že nás čeká klidná cesta. To jsme ještě nevěděli, že tím, že jsem jezdil zkratkami, jsem naštval "Boženu" (navigaci) a ta se mnou pak nechtěla mluvit. Musel jsem jí proto domluvit. Cestu tam jsem jel přes Chomutov (kratší o cca 40km - možná). Kdyby nebyly závody do vrchu v Chomutově (nechtěně jsem se stal "předjezdcem") tak bych řekl, že to byla úplná chyba tam tudy jet, neb jsem si zasr… nablejskaný auto a cesta po okreskách stála celkově za hov.. (vůbec to neodsejpalo). Po 6 hodinové únavné cestě jsme dorazili na místo konání.

Němci mě zaujali přístupem, který vůči mně měli (perfekt), nic nebyl problém (krom jazykového, který jsme řešili slovníkem). Po okouknutí show and shine soutěže jsem se rozhodl, že to z prd… zkusím taky (v Čechách jsem na to sr.l a Německu mezi mnohem zajímavějšíma autama jsem do toho šel … dobrý co?). Dostal jsem papír o registraci, koukal jsem na to jako puk. Všechno v němčině ( jak jinak, když jsem byl na německým srazu). Jeden z organizátorů (Norminator - taky Pumař) zvolal "Are you Johnik?" (bavili jsme se spolu na netu na DE fóru) následně se mnou šel k mému autu, po hodině lámanou angličtinou a slovníkem jsme dali dohromady, co mám v autě a co ne. Překvapilo mě, že se Norm (a pak porotci na place) hodně zajímali o legalizaci úprav. A pokud úprava nebyla v techničáku, nebyla brána na zřetel. Norm mi popřál štěstí a já vyrazil směr „libovky“. Bohužel porota nedorazila do mého odjezdu, tak neznám ohodnocení, ale aspoň podle reakce návštěvníků to nebylo tak zlé. Seznámil jsem se s lidmi z německých Puma klubů a Ford klubů, tak uvidím, kam ještě letos vyrazím.

Odjezd už proběhl bez problémů, navigace už nestávkovala. A díky tomu, že já taky nejel zrovna podle předpisů (ty jsou v Německu benevolentní) cesta rychle ubíhala. V Čechách jsme byli za cca 2 hoďky a něco. A jelikož jsme se nezdrželi ani průjezdem Prahy tak jsme byli doma coby dup.

Trocha čísel: Ujeto cca 900km.

FOTO

Himmelfahrtstreffen in Magdeburg (Jan Havlát)

NÁKLADY NA CESTU

PALIVO: 2000 Kč
 
OSTATNÍ: 550 Kč
- VSTUP 22 Euro
Vzdálenost (Sedlčany - Magdeburg a Magdeburg - Sedlčany) cca 900km.
Cena za benzin (celkem + tankování za 10euro v Německu) cca 2000Kč.
Dojezd na jednu nádrž (město, mimo město i dálnice) cca 500km.
Cena za vstup (auto včetně řidiče a spolujezdec) 22euro.
 
CELKEM: 2550 Kč / 2 OSOBY
 
PARTNEŘI FORD PUMA CUPU
 
Chtěl bych poděkovat partnerům, kteří drží přízeň s námi a podporují nás věcnými dary.umou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...