Lhota u Dobřan 2020

Po předlouhé pauze zapříčiněné vyšší mocí se konečně scházíme na náš oblíbený Puma Cup. Motivovaní ukázat, že ani na Home Officech a o prodloužených "půlročních" prázdninách jsme nezapomněli nic ze svých řidičských schopností. Silničáři v Plzeňském kraji jsou sice proti a uzavírkami bojkotují příjezd k letišti, ale nikoho z nás tyto nekalé praktiky neodradily k příjezdu do cíle destinace. Ani Petra Kurfirsta, který pro jistotu ráno zkontroloval i to Tchořovické letiště.
 
Nejen silničáři jsou proti, i svatý Petr nám rozmary počasí naznačuje, že jsme raději měli zůstat doma. Nejsme přeci z cukru, sledujeme meteoradar a střídavě se schováváme pod plachtou stanu a ve vozech při čekání na start RZ. Mám štěstí, jezdím více méně za sucha, to ti později startující jezdci schytají vždy o něco větší vodní smršť deště.
 
V náročných podmínkách profitují oba kluci Bubeníčci. Pro staršího Petra byla osudová třetí rychlostní zkouška. Chyba za 20 trestných vteřin ho připravuje o jisté stupně vítězů. Stejné zkouška byla zlomová i pro do té doby vynikajícím způsobem jedoucího Petra Kurfirsta, který jako kdyby nechyběl celý minulý ročník. Moje maličkost se tak postupně prokousávala výše v pořadí, přestože jsem vždy tahal za kratší konec jinak velmi vyrovnaného pole. Vyrovnané časy jeli ve Lhotě Pepík Kohák, Michal Staněk využívající Pumu s motorem o objemu 1.6 přestavěnou na LPG.
 
Michala Staňka podezíráme, že po obědě upouštěl do nádrže jiný plyn, než předepisuje výrobce. Po očku jej proto špíglujeme u stánku s buřty, jestli se nefutroval fazolemi. Řidič nejslabšího vozu Puma Cup se konečně sžívá s vozem a stahuje čistokrevný závodní speciál stavěný pro náročné soutěžní podmínky okruhů. Finální rozdíl 0.035 vteřiny znamená vítězství školou povinného Petra Bubeníčka o prsa vietnamské dívky.
Po předlouhé pauze zapříčiněné vyšší mocí se konečně scházíme na náš oblíbený Puma Cup. Motivovaní ukázat, že ani na Home Officech a o prodloužených "půlročních" prázdninách jsme nezapomněli nic ze svých řidičských schopností. Silničáři v Plzeňském kraji jsou sice proti a uzavírkami bojkotují příjezd k letišti, ale nikoho z nás tyto nekalé praktiky neodradily k příjezdu do cíle destinace. Ani Petra Kurfirsta, který pro jistotu ráno zkontroloval i to Tchořovické letiště.
 
Nejen silničáři jsou proti, i svatý Petr nám rozmary počasí naznačuje, že jsme raději měli zůstat doma. Nejsme přeci z cukru, sledujeme meteoradar a střídavě se schováváme pod plachtou stanu a ve vozech při čekání na start RZ. Mám štěstí, jezdím více méně za sucha, to ti později startující jezdci schytají vždy o něco větší vodní smršť deště.
 
V náročných podmínkách profitují oba kluci Bubeníčci. Pro staršího Petra byla osudová třetí rychlostní zkouška. Chyba za 20 trestných vteřin ho připravuje o jisté stupně vítězů. Stejné zkouška byla zlomová i pro do té doby vynikajícím způsobem jedoucího Petra Kurfirsta, který jako kdyby nechyběl celý minulý ročník. Moje maličkost se tak postupně prokousávala výše v pořadí, přestože jsem vždy tahal za kratší konec jinak velmi vyrovnaného pole. Vyrovnané časy jeli ve Lhotě Pepík Kohák, Michal Staněk využívající Pumu s motorem o objemu 1.6 přestavěnou na LPG.
 
 
Michala Staňka podezíráme, že po obědě upouštěl do nádrže jiný plyn, než předepisuje výrobce. Po očku jej proto špíglujeme u stánku s buřty, jestli se nefutroval fazolemi. Řidič nejslabšího vozu Puma Cup se konečně sžívá s vozem a stahuje čistokrevný závodní speciál stavěný pro náročné soutěžní podmínky okruhů. Finální rozdíl 0.035 vteřiny znamená vítězství školou povinného Petra Bubeníčka o prsa vietnamské dívky.
 
VÝSLEDKY
 
Pořadí St.č. Jezdec Třída Čas Rozdíl 
1.místo #101 Bubeníček Petr ml. S2 6:12.847
2.místo #9 Staněk Michal L2 6:12.882 +0.035 
3.místo #61 Kohák Josef A2 6:19.018 +6.171
4.místo #17 Bubeníček Petr S2 6:25.598 +12.751
5.místo #58 Havlát Jan L2 6:25.801 +12.954
6.místo #24 Kurfirst Petr S2 6:35.212 +22.365
 
Průběžné pořadí:
Pořadí St.č. Jezdec Třída Body
1.místo #101 Bubeníček Petr ml. S2 30b
2.místo #9 Staněk Michal L2 27b
3.místo #61 Kohák Josef A2 24b
4.místo #17 Bubeníček Petr S2 22b
5.místo #58 Havlát Jan L2 21b
6.místo #24 Kurfirst Petr S2 20b
 
FOTO
- Lhota u Dobřan (Jan Havlát)
Lhota u Dobřan (Josef Šváč)
 
VIDEO
Onboard (Jan Havlát)
- Reportáž (Michal Staněk)
 
PARTNEŘI FORD PUMA CUPU
 
Chtěl bych poděkovat partnerům, kteří drží přízeň s námi a podporují nás věcnými dary.umou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...