24 Heures du Mans 2012

Le Mans je víc jak stotisícové město nacházející se v oblasti Pays de la Loire, což je asi 200km jižně od Paříže. Mě se ovšem při zmínce o tomto jméně vybaví legenda, motoristická legenda, automobilový závod 24hodin Le Mans. Společně s Indianapolis 500 a Monaco Grand Prix jeden ze tří okruhových grálů. Vybaven pár informacemi o Endurance závodech jak se tyto vytrvalostní klání internacionálně nazývají, jednosměrnou letenkou, lístkem na stání a rezervovaným místem v kempu, vyrážím vstříc dalšímu dobrodružství. Dobrodružství, od kterého nevím, co mám očekávat a ani jak ho bude snášet můj organizmus. V práci se se mnou loučí chlapy větou: "Užij si to, ty hajzle!" Pokusím se jejich přání vyslyšet a do mrtě splnit.
Le Mans je víc jak stotisícové město nacházející se v oblasti Pays de la Loire, což je asi 200km jižně od Paříže. Mě se ovšem při zmínce o tomto jméně vybaví legenda, motoristická legenda, automobilový závod 24hodin Le Mans. Společně s Indianapolis 500 a Monaco Grand Prix jeden ze tří okruhových grálů. Vybaven pár informacemi o Endurance závodech jak se tyto vytrvalostní klání internacionálně nazývají, jednosměrnou letenkou, lístkem na stání a rezervovaným místem v kempu, vyrážím vstříc dalšímu dobrodružství. Dobrodružství, od kterého nevím, co mám očekávat a ani jak ho bude snášet můj organizmus. V práci se se mnou loučí chlapy větou: "Užij si to, ty hajzle!" Pokusím se jejich přání vyslyšet a do mrtě splnit.
 

... POKRAČOVÁNÍ

 
PARTNEŘI FORD PUMA CUPU
 
Chtěl bych poděkovat partnerům, kteří drží přízeň s námi a podporují nás věcnými dary.umou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...