MČR / ČSAS Vysoké Mýto 2023

Po loňské zkušenosti s MČR ve Vysokém Mýtě jsem si říkal, mám nebo nemám jet? Fantastický areál, trať, která mě baví, ale… Letos si vzal podnik pod svá křídla seriál závodů Československý Autoslalom, který se honosí titulem největší autoslalomový seriál ve střední Evropě. Tím pádem se otevřela možnost konfrontace s novými neokoukanými tvářemi. Do podniku bylo přihlášeno 130 jezdců z 5 zemí. Vyvstával tak otazník, jak to bude v areálu probíhat?
 
Z dvoudenního víkendového klání si pro první letošní výjezd Modré blechy vybírám nedělní závod. Domov opouštím v plánovaný čas. Cestou je volný provoz. Ono taky kdo by se táhnul v neděli časně z rána směrem Praha, Pardubice, Holice, Vysoké Mýto.
 
Po loňské zkušenosti s MČR ve Vysokém Mýtě jsem si říkal, mám nebo nemám jet? Fantastický areál, trať, která mě baví, ale… Letos si vzal podnik pod svá křídla seriál závodů Československý Autoslalom, který se honosí titulem největší autoslalomový seriál ve střední Evropě. Tím pádem se otevřela možnost konfrontace s novými neokoukanými tvářemi. Do podniku bylo přihlášeno 130 jezdců z 5 zemí. Vyvstával tak otazník, jak to bude v areálu probíhat?
 
Z dvoudenního víkendového klání si pro první letošní výjezd Modré blechy vybírám nedělní závod. Domov opouštím v plánovaný čas. Cestou je volný provoz. Ono taky kdo by se táhnul v neděli časně z rána směrem Praha, Pardubice, Holice, Vysoké Mýto.
 
 
PARTNEŘI FORD PUMA CUPU
 
Chtěl bych poděkovat partnerům, kteří drží přízeň s námi a podporují nás věcnými dary.umou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...