Buzerák Janovice 2015

Otravný budík drnčí. Crrr! Crrr! Je půl páté ráno. Probouzím se do ospalé neděle. Ještě mám slepené oči. Víčka se obtížně otvírají. V rameni mi nepříjemné píchá. Už jdu, jinak bych musel ten budík definitivně zneškodnit.
Otravný budík drnčí. Crrr! Crrr! Je půl páté ráno. Probouzím se do ospalé neděle. Ještě mám slepené oči. Víčka se obtížně otvírají. V rameni mi nepříjemné píchá. Už jdu, jinak bych musel ten budík definitivně zneškodnit.
 
Venku panuje chladné a nevlídné počasí. Na nebi ještě vládne tma. Startuji modrou blechu, abych vyrazil vstříc dalšímu dílů pošumavských závodů ve slalomech. Mám ještě teoretickou naději se umístit na stupních vítězů ve skupině A2. A to i přesto, že se mi doposavad vlastně letos vůbec nedařilo.
 
 
PARTNEŘI FORD PUMA CUPU
 
Chtěl bych poděkovat partnerům, kteří drží přízeň s námi a podporují nás věcnými dary.umou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...